Disney en Google breiden strategische relatie uit - HD360
HD360, streetview, businessview, business view, virtuele rondleiding, Street View, bedrijfsfoto's, Google Trusted, Google Street View voor bedrijven,
17377
post-template-default,single,single-post,postid-17377,single-format-standard,bridge-core-2.1.2,extensive-vc-1.9.1,ajax_updown,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-19.9,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-18067

Disney en Google breiden strategische relatie uit

Disney en Google breiden strategische relatie uit

Mensen oefenen vandaag meer controle uit over wat ze bekijken en wanneer en op welke schermen ze het bekijken. Ze kijken naar sitcoms in taxi’s en treinen en streamen nieuws en documentaires in de sportschool. Dit alles draagt ​​bij aan een opvallende nieuwe realiteit: tv is niet langer een stationaire doos die verankerd is aan een hoek in uw woonkamer.

Mensen verwachten ook op elk scherm dezelfde inhoud waar ze van houden in de woonkamer, wat het verschil kan zijn tussen een loyale fanbase en een verloren publiek. Adverteerders willen kwalitatieve advertentiefunctionaliteit leveren die relevant, naadloos en meetbaar is op verschillende schermen, en die mediabedrijven inspireren om de commerciële pauze opnieuw in te schatten.

Disney DTC
Daarom zijn we verheugd om vandaag een nieuwe wereldwijde strategische relatie met The Walt Disney Company aan te kondigen.

Disney en Google delen een passie voor het leveren van hoogwaardige inhoud en informatie aan iedereen, overal. Met deze nieuwe relatie brengt Disney haar hele wereldwijde digitale video- en displaybusiness op Google Ad Manager, dat zal dienen als haar belangrijkste advertentietechnologieplatform.

Dat betekent dat Google nu reclame zal maken voor Disney’s ongeëvenaarde verzameling merken en eigendommen – waaronder Disney, ABC, ESPN, Marvel, Pixar en Star Wars – via meerdere kanalen, waaronder live streaming en direct-naar-consument contentaanbiedingen. Disney kan moeiteloos videoadvertenties op internet weergeven, in mobiele apps, streaming via verbonden tv’s en voor live-evenementen.

Samen zijn we van plan om een ​​geavanceerde video-ervaring voor Disney te bouwen die apparaten, platforms en woonkamers zal overstijgen om de magie van premium videocontent overal in de harten, geesten en schermen van mensen te brengen.

Bron: blog.google

Geen reactie's

Geef een reactie